Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Lea - 8 mars 2008 18:49

... som dessutom är brutalt apsnygga är det värsta jag vet....

Varför addar han mig på msn när han inte ens kan hälsa som en normal människa när vi ses för?


Orolig för Mattis....... 

Av Lea - 8 mars 2008 18:36

Jag kommer dö när dom åker........

Nu har Magnus åkt också.... ='C


Är snygg för kvällen nu iaf... går om en kvart...


Av Lea - 8 mars 2008 16:30

Inatt somnade vi allihopa i en ormgrop i Fredericks säng... Jag vaknade upp efter allihopa och insåg att jag tappat bort mitt ögonbryn.. Det var sjukt jävla roligt för det var helt borta!!! Tydligen har jag och Jem snarkat som galningar inatt och jag har typ sovit PÅ Frederick... Han är ju bara för mysig min lilla Franska mexicanare.... XD


Hela tubsystemet är sepe idag... tror det går snabbare att gå till Camden än ta bussen... *spy* 

Ovido - Quiz & Flashcards