Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Lea - 30 mars 2008 04:24

Nån som ser ut så här där ute???

Säg till och du är MIN!!!


(och då menar jag inte som han ser ut nu, utan just på den här tiden! *Drägglar*) 

Av Lea - 30 mars 2008 01:47

Tobbe har blivit pappa och fyller även år idag... 26 jävla år minsann! Han är gammal!

Ikväll har jag bara glott på film och bytt ut alla låtar i telefonerna och min iPod.. var på tiden tyckte jag..=)

ska väl försöka slumra in snart men jag har en känsla av att det inte kommer gå så bra.. men jag kan iaf leka med nya telefonen... den är ju så pretty!!^^


Snart är det dags för date.... ska nog plocka rent ögonbrynen innan jag ska sova så jag slipper göra det imorgon och ha röda utslag i halva ansiktet.. XD

Men jag tror han är rätt nöjd med mitt utseende ändå..=)


Nighty 

Ovido - Quiz & Flashcards