Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Lea - 15 mars 2008 13:09

Förbannade hosta som vägrar att ge upp! Så fort jag lägger mig ner och slappnar av så sätter den igång och jag vaknar till... Så har det varit några nätter nu... Jag skulle ju ändå få sova till halv tolv idag men ändå har jag varit smått vaken konstant hela natten...

Jaja, nu ska jag börja jobba... Göra pastagratäng och sallad till det, städa lite, vika ihop lite tvätt och sen kommer tjejerna om en timme... Sen drar vi in till Hampstead och tar det lugnt... Vilar här först ett slag tror jag...
Gött att vi ska äta middag i "stan" för då kan vi komma tillbaka precis till badtid och då har jag bara nån timme kvar att jobba... 


Av Lea - 15 mars 2008 03:36

Jag KAN INTE KOMMA ÖVER hur lika dom är!!! Så jaa.. här kommer tredje videon för idag... Tror jag tittat på den ett 20tal ggr ikväll..


Tänk er bara att han bryter lite på basilianska ist... XD



Av Lea - 15 mars 2008 00:41

Först var det tänkt att det skulle bli Kansas - Carry on men sen kom jag ihåg mitt och Sabinas samtal tidigare ikväll och hur vi pratade om hennes blogg där hon skrivit:


"Idag e jag sentimental minns bar hur jag Lea och max sitter i taxin vi åker över London bridge och jag försöker för gäves att hänga ut genom fönstret när taxin stannar och max och Lea ger säj iväg för att införskaffa allt nädvändigt för efterfest.. Jag stannar i taxin och tvingar taxichaffisen att sjunga med mig.. I miss you Lea! I miss you LDN!"



Och efter det så kommer jag tänka på den kvällen när jag hör American Pie av Don MacLean och då jag kommer jag självklart att tänka på Max.. och kommer man att tänka på Max så kommer man att tänka på Spike!! Så vågrät 9 ska vara Quireboys!




(Allvarligt.. ni som sett Max måste se likheten!!)





Ovido - Quiz & Flashcards