Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Lea - 26 mars 2008 18:17

Jag är inte ett stort fan egentligen men fan va skön hon var på den gamla goda tiden!^^ Så jag slänger upp lite godingar!


The Supremes - Where did our love go

 

Diana Ross - Chain Reaction



Har varit i Hampstead nu.. Varit på banken, fyllt på telen osv... Har haft en bra dag! Så nu får vi se hur kvällen blir!=)

Av Lea - 26 mars 2008 15:06

Så nu är jag utvilad och fräsch! Nyäten också eftersom Sarah knackade på och frågade om jag ville ha lunch vid tolv..=) Nu har jag bara slappat, kollat på Vh1 och fixat lite grejor.. Ska snart ta en promenad och fylla på telefonen.. Gå in till Hampstead och gå på banken eftersom det varit bankdagar här till nu så jag har inte kunnat föra över pengar... Ska bara låta den här "top 20 powerballads" gå klart... Nu är det "total eclipse of the heart" som nummer 9 så jag ska slänga på lite smink samtidigt...


Här kommer dagens låt förresten! Bara för att jag är lite kär i den "gamla" Boy George....



Av Lea - 26 mars 2008 01:40

Människan till höger i bild, som håller i ett glas med båda händerna... Snälla, GISSA vem det är!! Då menar jag ni som känner mig..... Jag DÖR!





Av Lea - 26 mars 2008 01:34

Jo! Så här!

Ovido - Quiz & Flashcards