Alla inlägg under mars 2008

Av Lea - 14 mars 2008 01:27

Ända sen början då jag kom hit har jag gått på samma pub.. liksom blivit en äkta stammis så jag har lärt känna bartendrarna och sånt... och en av dom heter Cadence och vi har småflörtat hela tiden... eller det har inte varit uppenbart flörtande först men för några veckor sen så började det bli mer och mer.. och en kväll så snackade jag snabbt med Duncan som också jobbar där och jag typ
"du vet nog inte ens vad jag heter" och han sa att han inte var säker. Så när jag berättade vad jag hette så sa han "aaaah det är dig Cadence pratar om hela tiden!!"

Och samma kväll såg jag Cadence stå och prata med en annan bartender och nästan peka på mig så jag frågade vad han sa.. och då sa han "jag sa bara att du är lätt coolaste tjejen som kommer hit"
Nån vecka senare så var jag där igen och vi flörtar mer och mer och mer... sen drar jag vidare till en annan pub och där är Duncan (som inte visste mitt namn) och han var så jääävla otrevlig och jag ignorerade honom... då slet han tagi min arm och typ "Jag förstår inte vad Cadence ser i dig!" (så klart var det en förolämpning men jag typ "Ser Cadence något i mig??=D ) Varje gång jag träffar Cadence så blir kindpussarna närmare och närmare munnen (utom en gång när jag mötte honom i mörkret på den avstängda avdelningen då det blev på halva munnen) och alla mina vänner säger hela tiden att han tittar på mig vart jag än går och vi ler mot varandra hela tiden osv osv...
när jag går ut och röker så frågar han typ varje gång om jag ska lämna dom osv...
MEN
han har ju så klart flickvän
och nu igår blev allt jättekonstigt
vi flörtade som vanligt och så där, han kom fram på sin rast och pratade lite... sen såg jag honom gå ut och röka och han tittade på mig genom fönstret så jag gestikulerade till honom och frågade om han ville ha sällskap... han fattade inte så jag tog en cigg och gick ut, men han var tvungen att gå in igen så jag fick resten av hans cigg.. och efter det var han på sjuukt konstigt humör.. j
jag som är paranoid tror ju direkt att det var mitt fel... när jag gick till baren nästa gång så kom han och tog min beställning och jag fråga om han var ok och han typ "ja jag är bara trött och på dåligt humör"......
och sen när jag gick så sa jag hejdå till honom som vanligt men han gav mig inte ens en kindpuss som jag ALLTID får....


Bara för att inte vara för uppenbar så slänger jag in en bild på alla pöjkarna som jobbar där...



Av Lea - 13 mars 2008 22:51

Givande afton!

Har fått veta en mycket tråkig nyhet ikväll och jag är den första som vet... Det kommer komma fram senare men jag har lovat att hålla det för mig själv än så länge... Men vad kommer hända med Sisters of Doom?  Skrattar lite för mig själv varje gång jag hör det namnet.. XD


"Let's be friends! Let's be best friends!"  Det kommer alltid klinga i mitt huvud... Thank god for Sweden Rock säger jag bara...



Av Lea - 13 mars 2008 18:35

Avskyr när folk ignorerar en och vägrar säga vad som är fel!? Är det inte bättre att berätta vad det är så man kan lösa det?

Jag blir vansinnig....


Av Lea - 13 mars 2008 15:05

Men are like parking spots, the good ones are taken and the free ones are handicapped.

Okänd 

Sex är menat att göras fort, rått och hårt. Om det är mys du vill ha, så köp en nalle.

Julie Burchill

Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.

Okänd

Girls are like phones. We love to be held, talked too but if you press the wrong button you'll be disconnected!

Cher

When I burnt my brah, it took four days to put out the fire.

Dolly Parton

Jag tycker att män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna, så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv.

Dawn French (Från French & Saunders)

Jag har aldrig hatat en man tillräckligt mycket för att lämna tillbaka smyckena.

Marlene Dietrich

Av Lea - 13 mars 2008 07:32

Oh fan! Nån filmade visst mig och Joanna i lördags!! =S

Av Lea - 13 mars 2008 05:08

Idag fyller Kissapan 19 år....? Eller var det 9?? Skulle kunna tro det med hennes stjärthumor iaf..
Hakim är bög och det har jag och Amandla haft brutal-roligt åt ikväll!



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 03:52


jag hörde något bögigt om dig



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 03:52


HejHallå Bög!! Du är äkt bög! Du är så bög att bög smakar gurka!



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 03:53


du ska va glad som e bög, bög e status, tänk äran å få kalla sig homofil. fan asså, orättvist.



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 03:54


Bögar tycker om baguetter men om ibland kanske oliver är nog!



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 03:55


bögbögbögbög åh om man ändå va bög så man kunde rövknulla



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 03:55


Du är mer bög än Ferdinand



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 03:56


gissar på att din färg på din helgon är inställt på rosa din lilla homofil



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 03:56


Chornichons är ganska smarrigt... Men jag vet att du gillar större saker!!



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 03:57


tarmspräckarelof, eller vad är de nu dem kallar dig?



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 03:59


Öööhh du! Jag köpte en brud åt dig ikväll! Men Faaaan!! Du gillar ju inte brudar! Du är ju bög!



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 04:00


ge mig ett B, B!, ge mig ett Ö, Ö!, ge mig ett G, Gay!



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 04:01


Oh gosh! Anothher Poxy gay-object....



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 04:01


bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööö ög



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 04:02


Visste du att om man ligger med för många killar så får man lockigt hår?



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 04:03


”för jag är bög jag vill ha kuk varje dag och jag måste ha rööööv för att må bra” va de du eller peter som hade skrivit de där eller hur va de nu?



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 04:04


Peter är bara smygbög... Eller Wannabee.. Du kanske kan lära honom??



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 04:07


åh homofil homofil



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 04:08


Men varför inte filhomo?? Man kan ju vara mjukisbög??



AMANDLA T69 från Malmö i Skåne län, Idag kl 04:09


vilken färg har du på dina gaydildos? gaygay bööggbögbögbög



Mad_Lily T21 från Storbritannien i Utomlands, Idag kl 04:31


Jag tror ollonblå! Eller vad säger du Amandla?!


Sen slutade det för vi kom på att det var roligare att logga in tillsammans som vi har gjort oplanerat ca 6-7 ggr hittils som båda har sett... ja, vi är helgonnBÖGAR























Av Lea - 12 mars 2008 10:00

men det är Elegantly Wasteds låt Better off dead... Olle som spelar bas i det bandet är brutalsnygg och har varit "min" en gång i tiden.. Men det skippades eftersom han bor i Oslo och jag i London..

Videon finns inte på Youtube utan kolla gärna på deras hemsida 

 www.elegantlywasted.net och så trycker ni på audio/video...

Man får välja mellan Video-download och Audio-download men jag tycker nog att ni ska välja Video faktiskt.. Den är inspelad bara på skoj men mums för Olle säger jag bara....


Better off dead... Kom ihåg det.... 

Av Lea - 12 mars 2008 09:21

Det är nån från Indien som håller på att ringa mig på min eng tele!! Jag har inga pengar på den så jag tänker fan inte svara men OM det är nån som ringer och frågar efter Ingemar Bergman igen så kommer jag att dö fan.. Då är det någon som roar sig med att fara runt i världen och stalka mig med mystiska telefonsamtal!!

Ovido - Quiz & Flashcards