Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Måste barn..

Av Lea - 27 januari 2008 09:59

Måste barn vakna klockan kvart i sju på söndagar?? När jag får barn så ska dom minsann få lära sig att man ska sova på helger.. Haha...

Men sen kommer ju dom ha mina gener också så då lär dom antagligen bli lika morgontrötta som mamma! =D

Nu ska jag plocka ihop en maskin tvätt, klä barnen och sen dra ut i parken!

Det är mycket fint väder idag och vi måste vara ute lite mer innan helgen är över...

Bara man klär barnen ordentligt innan så kommer dom förhoppningsvis kunna leka på ett tag...


Sen slutar jag klockan 17..SÅÅ SKÖNT!! Kan knappt förstå att helvetesveckan är Över!!! Det kändes som att den aldrig skulle ta slut när jag såg schemat på tisdagen.. Men nu är den ÖVER!

Det har hänt bra saker den här veckan ändå, även fast det verkat som att det bara varit skit...

Jag menar, även fast det inte gått framåt med Belle så är det ju ändå ett bättre läge än det vi var i innan... Och jag har fått veta att det är helt klart att jag verkligen SKA få gå på Peppermint Creeps! Och sen, eftersom jag har jobbat så sjukt mycket, så har jag bara 14 timmar kvar som jag är skyldig!! Det är såååå gött!! Och så är flygbiljett till Sverige i juni också.

Jag räknade lite på hur det kommer bli första veckan i Maj då Peter och Sara drar till Jordanien på bröllop (eller vart dom nu ska..)

Låt oss säga att dom är borta 5 dygn.. det är 120 timmar.. OM det är så att jag, i värsta fall, är skyldig 40 timmar och ska jobba 35 på en vecka så blir det 75 timmar... då har dom fortfarande 45 timmar övertid som dom måste betala mig! Och det är £225! Undrar hur dom tänkt att det ska gå ihop liksom? Hur dom räknar på när dom är borta...=S Jag menar, jag kommer ju ändå jobba dygnet runt liksom.. Så det borde vara så som jag räknat nu..

Men dom har råd...=)

Nej nu ska jag fixa ordning allt..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lea - 3 september 2008 21:41

Som jag nu säger farväl till den här bloggen... Jag vet, Kissapan, att du inte gillar att ändra bokmärken hela tiden men här måste jag i fortsättningen betala för bilder jag lägger upp och dylikt och det vill jag inte göra. Hela tiden har jag tänkt p...

Av Lea - 3 september 2008 19:23

(som Dani fint uttryckte det... Men jag håller med! Knarkade barnprogram Is The Shit!)   ...

Av Lea - 3 september 2008 18:15

Nu vet jag vart jag har alla... Sabina är tillbaka i stan och bor  borta i Richmond.. eller något sånt.. Sara sitter i Ealing och  är tvåsam... =) Känns bra...  Jag var snygg idag... Är än, men kan ju inte gå runt i mina underbart snygga piratboots i...

Av Lea - 3 september 2008 12:54

Men den var dock en liten besvikelse... Den var minsann kriststrecksrandig med mörkröda ränder... Något sånt sades det inget om på eBay.. Det stod att den var svart... Jaja, den funkar la... Jag kanske kan färga den??   Tips någon?? ...

Av Lea - 3 september 2008 12:49

..för att inviga de nya bootsen..=) Jag hittade skavsårsplåster i Sarahs skåp... Får se hur det går med det nu då! Bättre att börja litet tänkte jag dock...^^   Nu ska jag göra i ordning mig! ...

Ovido - Quiz & Flashcards