Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Lea - 20 januari 2008 22:18

Han försöker lugna..=)


"There's lots about you that makes you kickass...
You're a ovely person, pretty (and yer ur cheeks r cute lol), funny, make me smile.. know how to rock n roll.. and yer.. having an accent and saying things funny is hot.. the list goes on.. so shhh!"

Av Lea - 20 januari 2008 18:35

Sen slutar jag för dagen... But then what? Jag ska duscha, krypa ner under täcket och glo på tv.. Det är precis vad jag ska göra...

Jag mår rätt bra med tanke på hur mycket som snurrar just nu, men det beror ju som samtidigt på om jag får höra något...

Jag blir ju liksom inte förvånad om det bara var snack, om man säger så...

Av Lea - 20 januari 2008 08:10

..de senaste dagarna...

För jag trodde att jag kommit över Belle..

Tills han kom till mig ikväll... Första gången jag sett honom sen han faktiskt "dumpade" mig....

Jag kan inte göra mer än att vänta och se om han skojade eller va full eller mentalt störd eller något... Jag kommer vara.. så körd....



Min kära syster kommer tycka att jag är.. nej jag vet inte..men jag tror jag vet vad både hon och hennes make tänker när dom läser detta...

Men jag kan inte hjälpa det....

Ovido - Quiz & Flashcards