Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Lea - 23 januari 2008 19:04

Jag hade planerat att gå med Tiffany och Sara till Bar Monsta i Camden den 9e februari för att se Peppermint Creeps... Jag brukar ALDRIG be om ledigt och jag har fan ställt upp en jävla massa...

Men nu när jag fråga om jag kunde få EN kväll ledigt, en lördagkväll dessutom, så kommer jag antagligen inte få det...

Dom spelar i London EN gång...


Jag som var så glad när jag och Tiffany pratade om att gå och se dom! Jag var så glad när jag gick och hämtade barnen idag (PÅ MIN LEDIGA DAG DESSUTOM) för att vi skulle dra dit och se dom och sen gå på Decadence tillsammans som vi pratat om så länge..



Men det är väl bara att glömma...



Av Lea - 23 januari 2008 17:17

Med det menar jag att man faktiskt gör något som man vet att man måste göra..


Typ... Städa! Undrar om jag orkar bli vuxen och göra det ikväll... hmm..

Så får städerskan dammsuga och tvätta toan imorgon! HAH!! XD

Ovido - Quiz & Flashcards