Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Lea - 16 januari 2008 21:46

Jag lagade mat med tjejerna idag.. Det blev Blodpudding och dom älskade det! =D Synd att det inte går att få tag i här, annars hade vi ätit det jämt..;D


Sen klippte jag mig själv också..känns som att jag har ett kg lättare huvud nu! GÖTT!'



Av Lea - 16 januari 2008 15:31

Jag får lite panik av det... Idag börjar jag jobba klockan 15 och jobbar till 19.. Sara ville att jag ska haka på ut ikväll men då är det ju så klart så att jag börjar sju imorgon och jobbar till halv tio på kvällen.. Så det går inte...

Sen fredag har jag sagt att jag gärna jobbar extra så jag slipper bara 4 timmar då igen och sen lördag jobbar jag 15-19 igen...

Söndag jobbar jag mellan 9 och 18...

Men huvudsaken är att jag får ihop timmarna... Vi har inte skrivit in de extratimmarna jag ska jobba fredagkväll men har redan bara en halvtimme förlite för att ha täckt de 35 timmarna jag ska jobba..

Så skönt! Få bort lite fler timmar av dom som jag är skyldig dom!


Jag ska bara stanna hemma i helgen! Så Underbart det ska bli!!

Bara vila och slappa!
Jag vet att efter en dag så kommer jag nästan krypa ur skinnet men jag ska hålla mig! Skulle ha en helt vit vecka och det ska jag ha också! Två glas vin hos Josh tänker jag inte räkna! Nån måste jag ju umgås med!


Nej, nu ska jag borsta tänderna och sen gå och hämta tjejerna!

Det blir fiskpinnar till middag ikväll!=)

Om Baconen håller till imorgon dvs.. annars blir det BLODPUDDING!!! MUMS!

Ovido - Quiz & Flashcards