Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Lea - 26 januari 2008 10:14

Förra inlägget skrev jag igentligen klockan halv åtta typ (eng tid alltså.. typ halv nio sv tid) ringde min polare Emil och prata med hans mamma Agneta i typ tio min om inget eftersom jag inte pratat med henne på flera år..

När jag kom tillbaka till rummet hade jag fått sms av Belle... Han är i tyskland i 4 dar... Jag förstår mig inte på gubbjäveln...........

X på slutet iaf denna gång... han har slutat sura....

Av Lea - 26 januari 2008 09:02

Madeleine kom precís och visade en teckning för mig där hon faktsikt skrivit "Maddie" för första gången som jag vet om... Hon kom och visade att hon kopierat det jag skrivit och under det hade Rebecca bett mig skriva Lea och efter det hade Rebecacca skrivit "Nanny" och "Love"....

Jag började gråta (även fast jag gick undan och grät i smyg här på mitt rum... Sarah och Peter drig till Paris för 50 min sen... och dom är så glada med mig.... allt är så bra..

Jag kan inte förstå att förra nannyn ville åka hem igen efter 2 månader pga Maddie... Hon är mitt hjärta.....

Rebecca kom precis med en prinsessa som hon ritat.. den sitter just nu ovanför min säng.. Bild kommer snart... helst idag om jag får tid! Dom ska på kalas om 3 timmar, eller iaf Maddie... dom får nogse lite tv medan jag städar upp i köket efter familjen..

Jag älskar mina tjejer!

Av Lea - 26 januari 2008 05:28

Jag har tänkt det förr och jag har både tänkt och gjort det förut men..

Jag borde verkligen kolla min syn! Jag kan inte ens se bussens nummer förrens den nästan står vid hållplatsen.. Fast jag vet att jag har problem att se grön/gult mot svart sen förut.. Jag borde verkligen kolla upp det igen...

Jag har tänkt på det fler gånger sen jag kom hit.... Pga fler anledningar..

Men fan... det är ju så dyrt!

Ovido - Quiz & Flashcards