Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Lea - 24 januari 2008 22:40

Till Korsika 20 juli! Så nog faaan kommer jag tillbaka efter SRF..;)

Först Sicilien i Maj och sen Korsika i Juli...


Kolla bara huset.... http://www.mycorsicanvilla.com/

Kolla bilderna... Helt otroligt....



Av Lea - 24 januari 2008 17:19

Juulia is the best girl ever!!

Hon kommer sitta barnvakt åt tjejerna den 9e så jag kan gå och se peppermint creeps!!

Jag kan inte tacka henne nog! Höll på att börja gråta när hon sa att hon kunde göra det idag.. haha... Så mycket har jag sett fram emot detta!

Nu ska jag maila Tiffany och berätta den bra nyheten! Har även snackat med några på glamnation som ska dit också.. Blir awesome det här!!


Och så Decadence efteråt! GRYYYMT!

Av Lea - 24 januari 2008 12:01

Haha! Läste Amandlas blogg nu och fann den här videon! Inte garvat så mycket på länge!


http://www.youtube.com/watch?v=gVlNIUhHUI8


Har även kommit på att jag kanske ska skriva något viktigare än det ovan eller det i inlägget innan..
Idag vaknade jag halv 7 helt av mig själv och kände att det var så otroligt skönt att bara ligga och dra sig i mörkret! Jag hörde hur Maddie smög ner för trappan och senare hur familjen började röra på sig. Jag hörde hur mycket barnen bråkar med Sarah vid frukosten och gottade mig över att jag slapp vara där just då.

Sen var det dags att kliva upp så jag drog på mig ett par jeans, borstade tänderna och tog tag i dagen..

På väg upp hörde jag att Rebecca var inne i Peter och Sarahs rum och när jag vände mig för att ropa på henne genom dörren så ångrade jag mig snabbt! Jag är helt övertygad om att Peter smått försöker få mig att se honom naken! Haha!

Jag vet inte om han bara inte tänker på det eller om han bara inte bryr sig men jag vet inte hur många gånger jag nu knallat in och han kommit där spritt språngandes! Även idag var det samma.. Han vet att jag börjar jobba klockan halv åtta och dessutom så är det så att om deras gigantiska dubbeldörr till rummet är öppen så är det helt fri insyn från trappen och hallen... och imorse stod han minsann precis i dörröppningen?! Jag orkar inte ens bli generad längre...


Efter en kvick promenad till skolan med barnen och sen hämtat ut kemtvätten åt Sarah och Peter så gick jag hem och läste lite... Nu sitter jag här och glor medans en rörmockare "drains" mitt element..Hoppas det inte blir varmare här än vad det redan är.... Mitt rum är som en bastu medans resten av nedervåningen är svinkall...


Nu har han plockat bort precis hela mitt element?!

Av Lea - 24 januari 2008 10:29

Hahaha... jag älskar den otroligt usla humorn!! Noel Fielding är min nya idol!


"You're a punk, stay punk! Think of Johnny Thunders"  HAHAHAHA!


http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=23705237

Ovido - Quiz & Flashcards