Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

Suddenly I see

Av Lea - 25 oktober 2007 00:23

http://www.youtube.com/watch?v=0tlU-1u1JC8


 Lyssna på låten...


Her face is a map of the world
Is a map of the world
You can see she’s a beautiful girl
She’s a beautiful girl
And everything around her is a silver pool of light
The people who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She holds you captivated in her palm

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me

I feel like walking the world
Like walking the world
You can hear she’s a beautiful girl
She’s a beautiful girl
She fills up every corner like she’s born in black and white
Makes you feel warmer when you’re trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on her word

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me

And she’s taller than most
And she’s looking at me
I can see her eyes looking from a page in a magazine
Oh she makes me feel like I could be a tower
A big strong tower
She got the power to be
The power to give
The power to see

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me

 
 
Aoree

Aoree

25 oktober 2007 10:57

KT Tunstall, dröjer inte länge innan hon kommer ut som lebb.

Hon påminner om en one-hitwonder-artist som hette ( heter hon är nog inte död än ) Meredith Brooks. Hon blev utbuad när hon var förband till Stones i Sydamerika nånstans, om jag inte minns fel. Fick flaskor katsade på sig.

Så går det om man spelar lebb-light-rock.

http://johannasbrost.bloggagratis.se

 
Aoree

Aoree

25 oktober 2007 10:58

Fan, där fick jag till det!

http://johannasbrost.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lea - 3 september 2008 21:41

Som jag nu säger farväl till den här bloggen... Jag vet, Kissapan, att du inte gillar att ändra bokmärken hela tiden men här måste jag i fortsättningen betala för bilder jag lägger upp och dylikt och det vill jag inte göra. Hela tiden har jag tänkt p...

Av Lea - 3 september 2008 19:23

(som Dani fint uttryckte det... Men jag håller med! Knarkade barnprogram Is The Shit!)   ...

Av Lea - 3 september 2008 18:15

Nu vet jag vart jag har alla... Sabina är tillbaka i stan och bor  borta i Richmond.. eller något sånt.. Sara sitter i Ealing och  är tvåsam... =) Känns bra...  Jag var snygg idag... Är än, men kan ju inte gå runt i mina underbart snygga piratboots i...

Av Lea - 3 september 2008 12:54

Men den var dock en liten besvikelse... Den var minsann kriststrecksrandig med mörkröda ränder... Något sånt sades det inget om på eBay.. Det stod att den var svart... Jaja, den funkar la... Jag kanske kan färga den??   Tips någon?? ...

Av Lea - 3 september 2008 12:49

..för att inviga de nya bootsen..=) Jag hittade skavsårsplåster i Sarahs skåp... Får se hur det går med det nu då! Bättre att börja litet tänkte jag dock...^^   Nu ska jag göra i ordning mig! ...

Ovido - Quiz & Flashcards