Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Lea - 12 oktober 2007 20:17

Jajjemen, då var det gjort... Smycket bytt och jag är nöjd! Känner dock att det kommer bli en septumpiercing!


Vad tycks??


Av Lea - 12 oktober 2007 11:43

Hade ju några ringar och en labret över så jag kom på att jag trycker in dom i hålen i öronen! Vänstra örat gick fint med ringen, tog bara några minuter!

Högra däremot, jävla krångel! Efter många svordomar och en hel kraftansträngning så fick jag tillslut igenom Labreten eftersom ringen vägrade gå igenom!! Så, jag låter örat töjas lite och vänja sig så sätter jag i en ring sen...


Oroa er inte, jag ska inte töja mer om ni tror det.. Dessa ringar är 1,6 mm, alltså standard i grovhet för smycken.. Det räcker bra! Får jag bara dom att hjälpa mig att sätta fast kulan idag så behöver jag aldrig ta ur dom igen! (Förutom högra örat då, som så klart skulle störa sig, men det får skylla sig själv! Haha! För nu har det ont, den dumma jäveln!)

Av Lea - 12 oktober 2007 04:51

Jag kan inte sova... Sov ju på tok för länge idag, precis som jag misstänkte.. jag var helt jävla utmattad och hade satt klockan på ringning klockan elva.. men jag pallade fan inte att gå upp! Dessutom så hade min piercing fått mera "sårvätska" under natten så jag ville ändå inte byta den nu.. går imorgon eller nästa vecka... har iaf massa dötid så det hinns... tar det nån gång efter att jag lämnat barnen eller så... Nästa vecka så ska dessutom tjejerna på kalas på Fairy shopen och då ska man bara lämna av dom där så då har jag två timmar på mig att dra in till Camden om jag skulle vilja det... Bara att säga till dom att jag jobbade denna vecka.


Idag har jag snackat massa med Lina, min rockerslyna, som jag försöker få hit. Bäst för henne att hon pallrar sig hit snart så jag har nån att leka rövare med! Kolla efter sjyssta rocker-barer och kolla in "Towers of London"! Fan vad jag ser fram emot det alltså!! Hoppas hon kommer snart!!!


Sabina verkar inte komma nån vart med sitt familjesökande heller, tyvärr... Även hon måste se till att pallra sig hit snart! Vi måste se till att ha några fler urspårande kvällar och galna efterfester! Som tur är har Sandra hittat ny familj på en gång... Hennes jävla familj kom ju plötsligt på att dom inte behövde nanny nå mer och sket i den två veckornas uppsägningstid och typ kicka ut henne. Men jag fick mess av henne idag att hon hittat ny familj och fick flytta in nu ikväll!! Jag är så glad för henne. Jag vet att när jag träffade henne på Dublin Castle så var hon riktigt besvärad över det, vilket jag så klart förstår. Hon var på väg att bli hemlös!

Men nu har det löst sig för henne iaf!


Imorgon kväll ska jag jobba och lördag är jag ledig. SKulle verkligen behöva gå ut och göra något nu!! Förutom i måndags så har jag bara suttit inne och inte gjort något! Inte träffat nån eller sett något annat förutom barnens skola... jag håller på att bli galen!! Måste få träffa lite folk i min egen ålder... Skiter i om det är på puben eller något annat, måste ut ur huset...


Om några dagar borde Danger-skivorna komma också.. Rob sa att han skulle skicka dom i tisdags så jag hoppas att han har gjort det.. Ser fram emot att få komma till Växjö så man får hänga lite mer med honom. Blev toklite av det på SRF tyvärr...

Ikväll spelade Bullet också.. Har inte träffat dom grabbarna sen jag rymde med dom från Östersund till Växjö.. Borde dra iväg ett mail och se hur det står till.. Hördes lite med Hampus på SRF men dom hade inte kommit dit än då och så blev det inte som att jag orkade leta reda på deras buss.. Men det hade varit jävligt kul att träffa dom igen med. Dom har replokal i samma hus som Danger så jag antar att jag lär springa in i dom nån gång.. Skulle velat dra med Micke med Hatten dit faktiskt.. Hade varit jävligt skoj! Fan nästan så man börjar längta tillbaka lite nu!


Åhh, jag hoppas verkligen Lina kommer att komma hit! Jag behöver en rockerslyna som sparkar igång allt lite! Vi har snackat om att dra på kryssning i sommar dessutom... Skulle va jävligt ball faktiskt! Men först blir det Sweden Rock! 50 dar tills biljetterna släpps!!


Jag vill pierca septum också... Fan va planer jag har på piercingar och tatueringar... Dom där hemma kommer bli galna när dom ser mig tillslut! Haha! Men va fan, jag vill testa...Piercingar går att ta ut... Inte så att jag kommer bli helt maniac och inte synas när jag är klar! Kanske en eller två till i ansiktet... thats enough..


Nej, nu ska jag väl krypa ner och läsa lite... försöka komma upp imorgon så jag kanske kan dra till Camden...Längtar verkligen tills ringen är i! Det är ju så grymt snyggt!



Ovido - Quiz & Flashcards