Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Lea - 30 oktober 2007 03:58

Jag kan inte sova... Jag har försökt nu i några timmar... Var ledig idag och somnade astidigt igår men bara sov och sov och sov... Blev ju inte så bekväm sömn natten till söndagen... Köksgolv är inte så bekväma.. Men det var värt varenda minut! Och det är inte bara jag som tycker det!^^

Rikki skickade mess klockan halv fem idag... "Hey Baby, I dont feel to well :( I need a hug :( xxxxx"

Jag som inte tänkt fylla på telen idag smått rusade till Carphone Warehouse och fyllde på.. Messade tillbaka och sen messade vi tills han kom in på msn och sen skrev vi där... Han jobbade samtidigt men ville inte sluta prata.. Sen kom han hem och kom in på msn igen trots att jag tyckte att han skulle gå och lägga sig eftersom han inte mådde nå bra... Men han ville inte sluta prata.. Sen tillslut, efter många timmars pratande, så fick jag honom att gå..^^ Men bara om jag lovade att vi skulle prata imorgon igen..


Vi skulle egentligen ha träffats imorgon i Camden men han är ju sjuk och så blir det så stressigt... Så han frågade om vi inte kunde ta det på fredag ist... Så här var det...


Rikki Lee - ohh, well you wanna go out friday night?

Traci Lords - im working til seven... and start nine at saturday.. so in that case we have to go to camden so i can get home.. but i'd love to meet you!

Rikki Lee - yeh friday night at camden, worlds end or something? :)

Traci Lords - yeah.. =)

Rikki Lee - yeeey :)

Traci Lords - like... a date?

Rikki Lee - hehe could be :)

Traci Lords - should i bring friends or go alone?

Rikki Lee - its up to you :)

Traci Lords - ur going with alot of friends?

Rikki Lee - ill be on my own lol

Traci Lords - But of course I go alone as well then!

(Vet att min stavning inte är 100 men va fan... gör mig förstådd iaf...)

Så.. Friday it is.... Jag är spänd... och längtar!!

Ovido - Quiz & Flashcards