Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Lea - 15 oktober 2007 01:47

Fredagen började med jobb.. Jag jobbade till halv nio-nio men eftersom barnen la sig halv åtta hade jag gott om tid på mig att göra mig i ordning för Camden. Sandra hade blivit utkickad av sin förra familj men lyckats, på ett mirakulöst sätt, hitta en ny familj ca 10 min bort från där hon var så vi var ju så klart tvungna att fira hennes lycka!

Mötte Sara och köpte lite vodka och läsk och drog iväg till "röda trappen" där vi brukar sitta och väntade på Sandra. Snackade skit och tillslut kom hon. Vi gick vidare till Worlds End där vi mötte Xenia och ett gäng till. Hade riktigt trevligt faktiskt!

Mills ringde och sa att han stod utanför med Dan i kön till Underworld, som sitter ihop med Worlds End. Vi drog ut och gick med dom dit. Dansade och hade sjukt kul! Sara hitta ett hångel som lyckades fiska upp pengar ur hennes bh men dom tog hon illa kvickt tillbaka. Dom spelade faktiskt riktigt bra musik dessutom! Jag la in önskemål på Mötley men det hade dom fan inte... och dom ska kalla fredagar för "80s night".. Bah!


Sandra och Sara drog hem efter stägning och jag drog med på efterfest.
Lördagen var jag ledig och mötte Sara på kvällen på Burger King i Camden. Bakis-åt och snackade skit. Drog till "Röda trappen" och satt där och snackade skit ett tag när B-K stängde och sen drog vi hem.

Idag har jag jobbat. Började klockan ett då jag tog tjejerna till lekplatsen i parken i Hampsted Heath och Sandra och Sara kom dit och höll mig sällskap medans tjejerna lekte. Sen tog vi taxi tillbaka till Hampstead och käkade på Cafe Rouge..

När jag kom hem så hörde Sara av sig och undrade om vi skulle hitta på något. Stackaren var så rastlös så hon visste inte vart hon skulle ta vägen! Så vi bestämde att hon skulle komma hit och glo på film. Hämtade henne utanför tube-stationen i Hampstead halv åtta och sen drog vi hit och tittade på "Blades of Glory"... Vilken sjukt underbar film!! Will Farrell är ett geni!!

Sen gick jag med henne till tuben, som slutat gå så hon fick ta bussen och sen gick jag hem... Och här sitter jag nu...


Har fått veta precis att Makke inte flyttar till Brighton ändå.. Surt för mig, men inte så mycket att göra åt.. Men lite besviken är man ju ändå!


Nej, nu ska jag sova.. Har en del att fixa imorgon!

Ovido - Quiz & Flashcards