Alla inlägg den 1 september 2008

Av Lea - 1 september 2008 22:25

Jag ser inte alls fram emot den här veckan som kommer.. Förutom helgen då såklart...

Just nu är livet ett sånt där enda stort frågetecken igen... Vad är det jag vill göra? Ska det gå till så här? Är det så att man ska leva för att jobba? Borde det inte vara jobba för att leva??

Nog för att jag har mitt mål nu men ändå... 


Shoppade loss på eBay idag igen... det kändes bra.. Så snart kommer ett par nya stiletto-boots, en ny kort svart kjol och en så brutalsnygg Mötley-tubtop!

Underbart... Jag trivs i min "skämma-bort-mig-själv"fas... Jag har aldrig haft en riktig sån förut... Och jag kan verkligen knappt vänta tills jag får sätta nålarna i skinnet igen! Har nästan bestämt mig för vad det ska bli för motiv också!!




Av Lea - 1 september 2008 15:04

Har just fått reda på Daffys största svaghet... Mwahahaha!

Att man inte visste sånt förut!;D



Av Lea - 1 september 2008 14:45

Det är tydligen nån som inte alls mår bra där borta i Sverige.. Och det kan ju förklara en hel del...

Men samtidigt berättade hon en del saker som snurrade upp allt igen...Varför beter sig han som han gör om han sagt såna saker till henne för några månader sen?? Det kan ju liksom inte ha förändrats för honom?

Tack och lov så har jag Liza...


68 dar kvar

Av Lea - 1 september 2008 12:50

Idag skulle jag ha varit ledig men det blev inte så.. Förra veckan jobbade jag 76,5timmar! Gött... Det blev extrapengar det!

Denna vecka kommer jag jobba riktigt mycket också!! ÄNNU mer pengar..^^
Synd bara att jag är så skadligt trött hela tiden!

Men idag slutar jag klockan 4 faktiskt..och sen är jag ledig NÄSTAN 24 timmar!!! Men jag ska fan bara stanna hemma alltså...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards